13 ноября 2013 г.

ԱՌԱՎՈՏ ՀՈՒՍՈ


- Բարև նրանց, ովքեր բարձրացնում են տղամարդկանց տրամադրությունը:
- Բարև Աշոտ,- միաձայն պատասխանում են մատուցողուհիները և աթոռ առաջարկում իրենց կողքին:
Եվ նրանց համար արդեն տանու տղա եմ:
- Տղամարդը սիրում է իր կնոջը, որովհետև կինը կո՞ւշտ է պահում ամուսնուն:
- Այդ մասին ես կարդացել եմ ինչ-որ գրքում,- ասում է Արփենիկը:
- Մենք միշտ էլ գրքերից ենք խոսում:
- Այո, Անուշ, կուշտ տղամարդը բարի է ու հոգատար:
- Դրա համար էլ ձանձրալի են որոշ գրքերի նման,- ծիծաղում է կարմրաթշիկ Ռոզիկը:
- Համաձայն եմ, Ռոզիկ ջան: Համաձայն եմ նաև այն կարծիքին, որ Գրիգորն անհուսալի սիրահարված է քեզ:
Ռոզիկը շաքվի խնձորի պես կարմրում է և հուզմունքը քողարկելու համար դեմքը ծամածռում.
- Շա՜տ պետքս է:
Մենք վաղուց ենք նկատել, որ Գրիգորն ու Ռոզիկը համակրում են իրար:
Արփիկը ճաշացուցակը դնում է սեղանին: Անուշն ու Ռոզիկը հեռանում են, չնայած այս սեղանը Անուշն է սպասարկում: Խորամանկնե՜ր:
Ճաշացուցակին նայելն ավելորդ է: Արփենիկը գիտի իմ սիրած ճաշերն ու ըմպելիքները. հիսուն գրամ կոնյակ, կարմիր գինի ու տավարի տապակած միս: Ջրալի կերակուր չեմ սիրում, բացի, իհարկե, խաշից: Ճաշի հետ սիրում եմ թթու դրած վարունգ ու թարմ սալաթ: Ձմեռը սալաթին փոխարինում է «ռոկֆոր» պանիրը:
Քիչ անց այս ամենը սեղանիս վրա է:
- Հիսուն գրամ կոնյակ էլ բեր:
- Հյուր ունե՞ս:
- Ոչ, քեզ համար:
- Ես միայն շամպայն եմ խմում:
- Ուրեմն շամպայն բեր և ուտելու որևէ բան:
- Սալաթ կբերեմ, վարունգ ու մի քիչ էլ պանիր:
Լուռ ճաշում եմ: Երկու հաճախորդ նստում են կողքի սեղանի մոտ: Արփիկի սեղանն է: Նա ցանկանում է բարձրանալ տեղից, բայց Ռոզիկը կանխում է.
- Ես կսպասարկեմ:
Բաժակս խփում եմ Արփիկի բաժակին ու մեկից դատարկում:
- Տխուր ես, Աշոտ:
- Այո, տխուր եմ:
Կարոտում եմ աղջկաս: Արդեն մի շաբաթ է, որ չեմ տեսել: Մայրն արգելում է: Գիտի, որ խենթի պես սիրում եմ և պատժում է ինձ: Անազնիվ բան է: Մի տարի է, որ բաժանվել ենք: Ինչքա՜ն եմ կարոտել Արմենուհուս, կարծես մի ամբողջ հավերժություն չեմ տեսել նրան: Արփիկը կռահում է մտքերս:
- Դատարանը դեռ չի՞ քննել:
- Դեռ ոչ:
- Լսել եմ, որ կինդ ամուսնանում է ինչ-որ ինժեների հետ:
- Գիտեմ:
- Դրա համա՞ր ես տխուր:
- Ոչ: Ասենք գուցե դրա համար:
- Սիրո՞ւմ ես նրան:
- Սիրում էի:
- Իսկ հիմա՞:
- Չգիտեմ:
Գինու շիշը դատարկվել է, բայց տրամադրությունս չի բացվում:
- Արփիկ, մի բաժակ գինի բեր:
- Աշոտ, երեկ ազատ էի:
- Երեկ տնից դուրս չեմ եկել:
- Այսօր երկուշաբթի է, հաճախորդներ քիչ կլինեն, Ռոզիկը կարող է ինձ փոխարինել:
- Ներիր, Արփիկ, տրամադրություն չունեմ:
Արփիկը խելոք աղջիկ է, կհասկանա ինձ:
- Աշոտ, երեկ սովորել եմ ձեռքի վրա գուշակել:
- Գուշակություններին չեմ հավատում:
- Համենայն դեպս, ձեռքդ տուր:
- Հետո, Արփիկ, մի ուրիշ անգամ:
- Շատ լավ, հետո:
Մայրս գնացել է երեխային բերելու: Գուցե արդեն բերել է: Նայում եմ ժամացույցին՝ վեցն անց 40 րոպե: Արմենուհիս երևի տանն է:
- Արդեն գնո՞ւմ ես, Աշոտ:
- Այո, տանը գործ կա:
Արփիկը սկսում է համրիչի վրա հաշվել ու չի կարողանում: Մատները դողում են: Բռնում եմ ձեռքը ու ամուր սեղմում:
Ու թղթադրամը դնում եմ Արփիկի գրպանում: Հարցական նայում է ինձ:
- Չգիտեմ, գուցե վաղն անցնեմ:
- Ցտեսություն, Աշոտ,- իսկ շրթունքները դողում են:
Մտնում եմ ավտոմատ հեռախոսախցիկը ու զանգահարում տուն:
- Ավալյանի բնակարանն է,- լսում եմ մորս ձայնը: Ես հեռախոսափողը կախում եմ: Երեխային չի բերել, որովհետև ընկալուչը անպայման Արմենուհին կվերցներ: Դեռ այն օրերին, երբ չէի բաժանվել կնոջիցս, հեռախոսափողը Արմենուհին էր վերցնում: Սիրում է հեռախոսով խոսել: Երբեմն զանգ էր տալիս աշխատանքիս տեղը ու խոսում ինձ հետ: Ինչքան էլ զբաղված լինեի, երկար ու բարակ զրուցում էի հետը: Երբեմն հեքիաթ էի պատմում: Հիմա չի զանգահարում, մայրը արգելում է: Չգիտեմ, թե ուր գնամ: Մեքենայաբար քայլում եմ ու ինձ տեսնում ճաշարանում: Արփիկը նկատում է ինձ.
- Իսկույն գալիս եմ,- ու շտապում է Ռոզիկի մոտ: Քիչ անց վերադառնում է: Աչքերը ակամայից ժպտում են:
Ինչքա՜ն քիչ բան է պետք մարդու երջանկության համար... Բավական է, որ ինձ մոտ լինի Արմենուհիս, ու ես ինձ երջանիկ կզգամ: Բավական է, որ Արփիկի հետ շրջեմ փողոցներով կամ կինո գնամ, որպեսզի նա իրեն յոթերորդ երկնքում զգա:
- Որտե՞ղ ես ուզում գնալ,- հարցնում եմ:
- Ինձ համար միևնույն է:
Կանգնեցնում եմ առաջին պատահած տաքսին:
- Գետափնյա փողոց, տուն տաս,- ասում եմ վարորդին:
Արփիկի տան հասցեն է: Ոչ մեկս չի խոսում: Արփիկը վերցնում է ձեռքս ու թեթև սեղմում: Դեմքը գոհունակ ժպտում է:


*  *  *

Բարձր տրամադրությամբ մտնում եմ ճաշարան: Երկար սպասելուց հետո վերջապես Մոսկվայից ծանուցագիր եմ ստանում, որ իմ հնարած մեքենան հաստատվել է: Մի քանի տարի աշխատել եմ, գիշերներ լուսացրել և երբ առաջին մեր գլխավոր ինժեներին պատմեցի մտահղացումս, նա ինձնից շատ ոգևորվեց: Երբ արդեն մեքենան պատրաստ էր և փորձարկումը հաջող անցավ, կասկածը դարձյալ ինձ չէր լքում: Գլխավոր ինժեները ինքը ձևակերպեց բոլոր փաստաթղթերը և ուղարկեց Մոսկվա: Եվ ահա ծանուցագիր եմ ստանում, որտեղ է մեքենաս, իմ ստեղծած մեքենան, բնութագրվում է որպես ինքնուրույն և հետաքրքիր լուծված մեխանիզմ: Ուռա՜: Արփիկի հետ պետք է մի շիշ գինով նշել: Այս մտադրությամբ էլ եկել եմ ճաշարան: Բայց որտե՞ղ է Արփիկը: Դիմում եմ Անուշին.
- Որտե՞ղ է Արփիկը:
Անուշն արագ անցնում է իմ մոտով: Զարմանալի է, կարծես չի էլ ճանաչում, գնում եմ ետևից, որ պարզեմ, թե ինչումն է բանը: Ակամայից կանգնում եմ խոհանոցի նախասենյակում. ինչ-որ մեկը կարծես հարբած բռնել է Արփիկի ձեռքից և քաշում է իրեն: Ես լուռ մոտենում եմ, Արփիկին ազատում նրա ձեռքից:
- Կնոջը զոռով չեն համբուրում:
- Քո ինչ գործն է, սա իմ...
Ես ապտակում եմ: Անծանոթը կարծես զարմանում է, որ ես համարձակվել եմ իր նման աժդահային խփել:
- Վա՛հ, դու ինձ խփե՞ս,- ու հորթային ժպիտը դեմքին մի քայլ մոտենում է,- տղամարդը տղամարդուն կնոջ ներկայությամբ չի խփի, դու խախտել ես օրենքը:
Եվ հաղթական ձեռքը բարձրացնում է, որ հարվածի: Ես գլուխս թեքում եմ, և հարվածը փուստ է գնում: Նա երերում է և հազիվ իրեն պահում ոտքի վրա: Գրողի տարածը ուժեղ է երևում, եթե հաջորդը չվրիպեց, բանս բուրդ է: Ցանկանում եմ խփել, բայց նախկին սամբիստի բնազդը կանխում է: Իսկույն մի ծխախոտ եմ առնում բերանս ու իբր թե ուզում եմ վառել: Անում եմ դիտավորյալ, որ հակառակորդս զգոնությունը կորցնի: Հաջորդ հարվածը պետք է բերանիս հասցնի, հաստատ որոշում եմ: Նա նորից մի քայլ է անում դեպի ինձ: Ես կես քայլ հետ եմ գնում, որպեսզի մի քայլ էլ մոտենա: Քայլը կատարում է: Մի վայրկյան նայում ենք իրար, ավելի ճիշտ ես չեմ նայում, ես ծխախոտ եմ վառում և վեցերորդ զգայարանով տեսնում, թե ինչպես է նա հորթային ժպիտը դեմքին մոտենում ինձ ու հարվածում: Հարվածից մի ակնթարթ շուտ իրանս առաջ եմ մղում, և նա փլվում է գլխիս: Ամբողջ ուժով հարվածում եմ կրծքի ու փորի միացման տեղին: Ստացվում է սամբոյի ուսուցման հիանալի դաս: Շլինքից կախված խուրջինը գցում եմ աթոռին ու մոտիկ դույլից ջուր լցնում գլխիս: Աղմուկի վրա հավաքվածները քրքիջ են բարձրացնում: Ես լուռ թողնում եմ ճաշարանը: Գնում եմ, իմանալով, որ Արփիկը պիտի գա, պիտի գա ու բացատրի: Եվ գալիս է: Երկար ժամանակ անխոս քայլում ենք: Հետո Արփիկը դողալով բռնում է թևս:
- Աշոտ, այնպես վախենում էի, նա այնքան ուժեղ է: Բայց դու կեցցես,- սեղմում է թևս, չկարողանալով պահել հիացմունքը:
- Նա հարբած էր, թե չէ գործս վատ էր:
Շարունակում ենք լուռ քայլել: Հետո Արփիկը դողացող ձայնով ասում է.
- Աշոտ, ես ընդամենը տասնյոթ տարեկան էի: Ոչինչ չէի հասկանում:
- Հիմա էլ մի տարով ես մեծացել:
- Ոչ, ես արդեն տասնութ տարեկան եմ:
- Կինը մինչև երեսուն տարեկանը իրավունք ունի խաբվելու, մինչև այդ տարիքը խաբելը հեշտ է:
- Ես արդեն ամեն ինչ հասկանում եմ:
- Երբ մենք քիչ բան ենք հասկանում, կարծում ենք, թե ամեն ինչ գիտենք:
- Աշոտ, դու ուրիշ ես, դու նրա նման չես, ոչ ոքի նման չես:
- Արփիկ, դու կարող ես իմ հարցում էլ սխալվել: Բոլոր տղամարդիկ սիրում են սիրուհի պահել:
Ես չարացել եմ և բոլորից շատ ինձ վրա: Արփիկի հետ խոսում եմ խիստ, կոպիտ: Նա դեռ շատ է մատաղ, կարող է համապատասխան ընկեր գտնել: Դրա համար էլ չեմ ուզում այսօրվա դեպքի ռոմանտիկայի շողքում գեղեցիկ երևալ: Իսկ Արփիկը չի վիրավորվում: Հպարտ աղջիկ է, բայց չի վիրավորվում:
- Աշոտ, իզուր ես կոպտում, ինչքան էլ կոպտես, քեզնից չեմ խռովի:
Նայում եմ աչքերին՝ մեղավոր-նվաղուն ժպտում է: Ես այլևս չեմ դիմանում. ձեռքը սեղմում եմ ամուր, շատ ամուր:
- Նա մի տարի առաջ բանտ է նստել: Նոր է վերադարձել:
- Չեմ ուզում լսել նրա մասին:
- Ոչ, Աշոտ, պիտի լսես, չեմ ցանկանում քեզնից գաղտնիք պահել:
- Իզուր, կինը պետք է ծածկագիր լինի տղամարդու համար, թե չէ նա կարող է հիասթափվել:
- Միևնույն է:
- Կոնյակ՝ հարյուր գրամ:
- Ամբողջովին դարձել եմ մաղձ:
- Մոտս թթի օղի կա, Աշոտ:
- Բեր՝ ինչքան կա:
Սրիկաներ, խլեցիք աղջկաս: Հայհոյում եմ դատավորին ու չեմ հանգստանում: Իհարկե, երեխային ինձ չեն տա, մեղավորը միշտ հայրն է: Աստված վկա, ես կհամաձայնվեի նորից միանալ կնոջս, միայն թե երեխային չբաժանեին ինձնից: Մեկ չէ՞, թե տղամարդու գլխին քանի եղջյուր կլինի: Բայց նա արդեն ինչ-որ մեկի թևից կախվել էր ու խեղճին դրել զավեշտի մեջ:
Բայց ինչու երեխաս խլել ինձնից, չէ՞ որ երեխայի կամքն է վճռողը: «Հիվանդ է, չի կարող ներկայանալ»,- մի՞թե դա պատասխան է: Հանցագործներ:
- Ես այդպես էլ գիտեի, Աշոտ,- օղու շիշը դնելով սեղանին, ասում է Արփիկը: - Չէի ուզում քեզ ասել, վախենալով, որ այլ բան կկարծես:
- Տուր օղին:
- Սեղանի վրա է:
Մի կումով դատարկում եմ լիքը բաժակը:
Աստված իմ, գոնե մնար քաղաքում: Բայց ասում են, հեռանում է քաղաքից ով գիտի, թե որտեղ: Անհոգի՜:
Անցնում են ժամերը: Սկսում եմ հարբել: Հազիվ եմ կարողանում ոտքի վրա մնալ:
 - Աշոտ, գնանք:
Արփիկի ուսին հենված դուրս եմ գալիս ճաշարանից:

Արթնանում եմ և՝ մեջքիս վրա հաճելի մի ջերմություն: Շրջվում եմ ու... Արփիկն է: Արփի՞կը: Նայում եմ շուրջս՝ մեր տունն է: Ինչպես ենք եկել և որտեղի՞ց գիտի մեր տան հասցեն: Նա կիսաբաց պառել էր կողքիս ու երեխայի պես ձեռքերը դրել ծնկների արանքում: Դեմքը խաղաղ ժպտում է, քնի մեջ: Ես էլ եմ ժպտում:
Առավոտը դանդաղ բացվում է:

1 комментарий:

  1. Ամուսինս եւ ես շատ վատ վարկեր ունեինք, երբ մենք խորը ֆինանսական իրավաբանների մեջ էինք, թե որքանով մենք դիմել էինք սնանկացմանը, քիչ գումար կամ գումար չունեինք, որպեսզի մեր աղջկան ուղարկեինք մեր քոլեջին, որը մենք չկարողացանք: Մենք վերահսկում ենք աշխատավարձի վարկերը (վարկային կազմակերպությունները), որոնք օգնել են մեզ նման մարդկանց, հիփոթեքային փոփոխություններ: Յուրաքանչյուր ընկերություն, որին մենք դիմել էինք, ցանկացել էինք 1000 դոլարից մինչեւ $ 2000 գումար, որը մենք չկարողացանք: Քանի որ մենք մտածում էինք, որ մենք ոչ մի հույս չունենք, որ վաճառել կամ կորցնել ձեր տունը փակելով: Այնուհետեւ ես հանդիպեցի տեղական ամսագրին եւ ծածկը Վարկային պարտատոմսերի կորպորացիան էր: Երեք հիմնական քայլերը. 1. Դուք ներկայացնում եք էլեկտրոնային հայտ: Էլ. Փոստ `albakerloanfirm@gmail.com 2. Ապահովել նույնականացման ճիշտ միջոցները, թե արդյոք ձեր քաղաքացին ունի նույնականացման քարտ կամ վարորդական իրավունք եւ բանկային հաշվի տեղեկություն: 3. Վարկը մշակվում, հաստատվում եւ փոխանցվում է: Երկար պատմությունը կրճատվել է, նրանք օգնություն են ստացել 4% ֆիքսված փոխարժեքով եւ փոփոխվել են վերանայված վճարումներով: Նրանք նաեւ իրենց դուստրերին տվեցին ուսանողական վարկ `ավարտելու իմ քոլեջի լիարժեք աշխատավարձը: Մենք աշխատել ենք Լասոնի վարկի հետ, որը նախազգուշացրել է մեզ ողջ աշխարհի առաջընթացի մասին: նա արեց բոլոր փաստաթղթերը, հեռախոսազանգերը եւ այլն: Նրանք դա արեցին եւ ստացանք, որ մենք ընդունում ենք: Երբ ես համաձայն եմ նրանց վարկային պայմաններին, եւ ես ներկայացրել եմ իմ բանկի մանրամասները, ես այդ ծառայությունների համար մատչելի գին եմ վճարել: Մենք չկարողացանք դա ստանալ որպես պարզ եւ մատչելի, քանի որ մեր վերափոխման գործընթացը մեր գիտելիքներով: Ես ժամանակ չունեի շնորհակալություն հայտնել ձեզ, ուստի շնորհակալություն հայտնեք: Ես չէի կարող ավելի լավ թիմ խնդրել: Ես վերամշակման մեջ եմ: Լավագույնը ձեզ համար, տեղափոխելով հիփոթեքային վարկը Եթե դուք մեզ նման խնդիր ունեք, դիմեք վարկային հաշվի կորպորացիային: Նրանք կարող են աշխատել: Հարգանքով, Տիմոթեոս եւ Մարիա Ընդունվեց մարտի 2018-ին, Կոլումբոսում, GA

    ОтветитьУдалить